"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2024

В 40 училища ще се тестват инструменти за оценка на качеството на образованието

Ще бъдат избрани за участие след кандидатстване

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
27-09-2024
in Новини 2024
A A
МОН
Снимка – Пресцентър МОН

В 40 училища в България ще бъдат въведени пробно различни инструменти за оценка на качеството на обучението. Училищните екипи в тях ще имат възможност да създадат собствени системи за управление на качеството на базата на предоставени им различни критерии и индикатори, съобщават от пресцентъра на МОН.

Педагогическите специалисти в 40-те школа ще преминат обучения за самооценка и управление на качеството, финансирани по Националната програма на МОН „Квалификация на педагогическите специалисти“.

Училищата ще бъдат избрани за участие в програмата след кандидатстване от тяхна страна.

Изискванията са те да бъдат от цяла България, като има минимум едно училище от всяка административна област на страната.

Школата трябва да бъдат различни по големина и вид – начални, основни, средни, обединени, профилирани и професионални гимназии. В програмата ще бъдат включени образователни институции както с високи, така и с ниски и средни резултати.

Всяко от избраните училища ще състави комисия за развитие на качеството с трима членове. Тя ще разработи едногодишен план (за учебната 2024/2025 г.) за развитие на качеството и методология за мониторинг и проследяване на напредъка по него.

Участващите училища ще дават обратна връзка за приложимостта на предложените критерии, индикатори и инструменти и ще могат да предлагат промени в тях.

След като инструментите бъдат приложени в различните образователни институции, ще може да се направи анализ кои от тях са най-ефективни.

Your Image Description

Свързани статии:

Училища и градини с бонуси за по-добри резултати най-рано през 2028 г. 68% от българските ученици чувстват подкрепа от учителите да мислят творчески МОН подкрепя висшите училища да привличат чуждестранни студенти Предлагат частно висше училище в Пловдив да бъде закрито

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags качество на образованиетоРепортеручилища

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Д-р Татяна Матева, специалист по хранене и диететика: Родителите са виновни за затлъстяването на децата

Next article

Ученици зад граница четат приказки в автентични костюми

Next article
Ученици зад граница четат приказки в автентични костюми

Ученици зад граница четат приказки в автентични костюми

Tворчество: Есета от национален конкурс „Физиката в моя свят“

Tворчество: Есета от национален конкурс „Физиката в моя свят“

Школи за дарования от Родопите

Школи за дарования от Родопите

Последни публикации

  • Сп. „История“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „История“, 2024 г.
  • Сп. „История“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 5/2024, година XXXII
  • History, issue 4/2024, Volume 32
  • History, issue 3/2024, Volume 32
  • History, issue 2/2024, Volume 32
  • History, issue 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНО СПИСАНИЕ „ИСТОРИЯ“
  • Сп. „История“, книжка 6/2023, година XXXI
  • History, issue 5/2023, Volume 31
  • History, issue 4/2023, Volume 31
  • History, issue 3/2023, Volume 31
  • History, issue 2/2023, Volume 31
  • History, issue 1/2023, Volume 31
  • Contents of Istoriya-History, 2022, vol. 30
  • BULGARIANS IN THE GULAG: THE CASES OF POLITICAL EXILES NEDIU SAKOV AND PETAR MARINOV
  • History, issue 6/2022, Volume 30
  • History, issue 5/2022, Volume 30
  • History, issue 4/2022, Volume 30
  • History, issue 3/2022, Volume 30
  • History, issue 2/2022, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"