"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Uncategorized

Формиране на мисловни умения от по-високо ниво чрез stem обучение по биология и здравно образование (VII клас)

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-02-2025
in Uncategorized
A A

Калина Иванова,
доц. д-р Делка Карагьозова-Дилкова
University of Plovdiv “Paisii Hilendarski”

https://doi.org/10.53656/ped2025-1.09

Резюме. В статията се представят резултати от дидактически тестове, които са проведени с 46 ученици от ОУ „Яне Сандански“ – Пловдив, преминали STEM обучение по биология и здравно образование (VII клас) през учебната 2022/2023 година. Част от въпросите измерват степента на формираните у учениците когнитивни умения за анализиране, оценяване и създаване. Свързаните с тях умения за решаване на проблеми и критично мислене оглавяват списъка на работните умения на бъдещето. Постигнатите от учениците резултати показват повишаване на мисловните им умения от по-висок порядък. Получените данни демонстрират положително въздействие на STEM обучението по биология и здравно образование върху формирането и развитието на тези умения, необходими за успешната реализация на съвременните ученици.
Ключови думи: STEM обучение, биология, здравно образование

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

От локалното към глобалното Default ThumbnailИзграждане на компетенции за разработване на stem обучителни ресурси у бъдещи учители по природни науки Default ThumbnailИзграждане на компетенции за разработване на stem обучителни ресурси у бъдещи учители по природни науки Default ThumbnailLiteracy and Multilingual Competence and Students’ Competence for a Healthy Lifestyle – A Pilot Diagnostic Study in the First Secondary School Stage
Tags STEM обучениебиологияздравно образование

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Methodological Basics of the Experiment in Pedagogy

Next article

Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII

Next article

Сп. „Педагогика“, книжка 1/2025, година XCVII

25 училища от страната се представиха на сцената на тридневния XXV национален фестивал за училищен театър на испански език, който се проведе в Театъра на НАТФИЗ "Кръстьо Сарафов"

Театрален училищен маратон на испански език

Курсант-старшина I степен Тодор Тачев от Висшето военноморско училище "Н. Й. Вапцаров" е носител на тазгодишната награда "Студент на годината

Отличиха най-добрите студенти за 2024 г.

Последни публикации

  • Сп. „История“, книжка 2/2025, година XXXIII
  • Сп. „История“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „История“, 2024 г.
  • Сп. „История“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 5/2024, година XXXII
  • History, issue 4/2024, Volume 32
  • History, issue 3/2024, Volume 32
  • History, issue 2/2024, Volume 32
  • History, issue 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНО СПИСАНИЕ „ИСТОРИЯ“
  • Сп. „История“, книжка 6/2023, година XXXI
  • History, issue 5/2023, Volume 31
  • History, issue 4/2023, Volume 31
  • History, issue 3/2023, Volume 31
  • History, issue 2/2023, Volume 31
  • History, issue 1/2023, Volume 31
  • Contents of Istoriya-History, 2022, vol. 30
  • BULGARIANS IN THE GULAG: THE CASES OF POLITICAL EXILES NEDIU SAKOV AND PETAR MARINOV
  • History, issue 6/2022, Volume 30
  • History, issue 5/2022, Volume 30
  • History, issue 4/2022, Volume 30
  • History, issue 3/2022, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"