"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Интегрираните педагогически специалности и подготовката на учители – концепции и изследвания

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
19-09-2024
in Uncategorized
A A

Dr. Magdalena Stoyanova, Assoc. Prof.
Sofia University

https://doi.org/10.53656/str2024-4-9-int

Absract. Съществуват различни парадигми за същността на професията на учителя в различните образователни степени и етапи. Те се свързват с представата за тази професия, произтичаща от анотациите на учебните планове и програми в университетската документация. В популярен план и преди, и сега преподавателите в университетите обръщат внимание на личностните качества на бъдещите учители, като обществото е критично към съотношението – предразположения и придобити професионални компетентности, резултат от педагогическото университетско образование. Във връзка с това е и ЕКР/НКР (2012). Не може да се получи обаче еднозначност между очакванията на субектите и действащите нормативни документи по отношение връзката – вродени качества и придобита способност, за учителстване в професионалната подготовка с интегрирането на професионалните направления.
Keywords: интегрирани педагогически специалности, професионална биография, качества на учителя, професионални компетенции, теоретична и приложно-практическа подготовка, рефлексивни проекти

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailTwo-Tier Model оf Training Future Teachers for Coaching at out-of-school Institutions Default ThumbnailTHE HEBREW MOTIVES IN KONSTANTIN KOSTENECHKI’S WORK “TREATISE OF LETTERS” – CULTURAL AND INTERPRETATIONAL PROBLEMS Default Thumbnail(UN)GENERALIZED HUMOR: THE TEXTBOOK VS. THE SURVEY Default ThumbnailHEALTH SCIENCE IN STUDENT EDUCATION IN KINESITHERAPY AND PHYSICAL EDUCATION
Tags интегрирани педагогически специалностикачества на учителяпрофесионална биографияпрофесионални компетенциирефлексивни проектитеоретична и приложно-практическа подготовка

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Диагностика на формираната професионална компетентност на бъдещи инженери по енергетика

Next article

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII

Next article

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII

Започна най-големият образователен конкурс за географски информационни системи у нас

Започна най-големият образователен конкурс за географски информационни системи у нас

To Be or Not to Be… Educated Digitally? The Conclusions from the Transformation of Еducational Process during COVID-19 – the Point of View of the University Professors

Последни публикации

  • Сп. „История“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „История“, 2024 г.
  • Сп. „История“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 5/2024, година XXXII
  • History, issue 4/2024, Volume 32
  • History, issue 3/2024, Volume 32
  • History, issue 2/2024, Volume 32
  • History, issue 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНО СПИСАНИЕ „ИСТОРИЯ“
  • Сп. „История“, книжка 6/2023, година XXXI
  • History, issue 5/2023, Volume 31
  • History, issue 4/2023, Volume 31
  • History, issue 3/2023, Volume 31
  • History, issue 2/2023, Volume 31
  • History, issue 1/2023, Volume 31
  • Contents of Istoriya-History, 2022, vol. 30
  • BULGARIANS IN THE GULAG: THE CASES OF POLITICAL EXILES NEDIU SAKOV AND PETAR MARINOV
  • History, issue 6/2022, Volume 30
  • History, issue 5/2022, Volume 30
  • History, issue 4/2022, Volume 30
  • History, issue 3/2022, Volume 30
  • History, issue 2/2022, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"