"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editions
Main Page Uncategorized

Model for the Application of the Gamification Approach in Higher Education

„Аз-буки“ by „Аз-буки“
14-11-2025
in Uncategorized
A A

Vania Sivakova

University of Plovdiv “Paisii Hilendarski”

https://doi.org/10.53656/ped2025-9.08

Abstract. The article presents a model for the application of the gamification approach in higher education and discusses the results of the application of the approach with students from Plovdiv University “Paisii Hilendarski”. The concept of gamification is discussed, the main elements used in the application of the approach, software applications with gamification capabilities are mentioned.

Keywords: model for the application of gamification; elements of gamification; gamification in higher education

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailAcquiring the Interlingual Transfer of Temporal Forms (Bulgarian and English Language) Default ThumbnailIn the Painful Expactation of the Last Victory of Life Default ThumbnailTraditional vs Digital PR – Advantages and Disadvantages Default ThumbnailOnline and Remote Training Experience in the Engine Room Simulator Training Courses using the IMO Model Course 2.07 Exercises
Tags елементи на игровизацияgamification in higher educationмодел за приложение на игровизация

Последвайте ни в социалните мрежи

shareTweet
Previous article

Ученици от ПГ „Велизар Пеев“ блестят с майсторство на международно изложение

Next article

Модернизацията на висшето образование изисква задълбочаване на партньорството между университетите

Next article
Модернизацията на висшето образование изисква сътрудничество и създаване на партньорства между университетите. Това е и приоритет, залегнал в новата процедура „Модернизация на висшите училища 2.0“

Модернизацията на висшето образование изисква задълбочаване на партньорството между университетите

Повече от 9000 ученици със специални образователни потребности, в риск, с хронични заболявания и с изявени дарби са получили допълнителна подкрепа от учители и специалисти в групи, финансирани по проект „Успех за теб“

Над 9000 ученици със специални потребности и с изявени дарби са подкрепени по проекта „Успех за теб“

„Центровете за подкрепа за личностно развитие са естествен партньор на училищата за възпитание на учениците и разгръщане на талантите им“, каза заместник-министърът на образованието и науката Наталия Михалевска при откриването на Националното съвещание на директорите на центровете

Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им

Последни публикации

  • History, issue 5/2025, Volume 33
  • History, issue 4/2025, Volume 33
  • History, issue 3/2025, Volume 33
  • History, issue 2/2025, Volume 33
  • History, issue 1/2025, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „История“, 2024 г.
  • History, issue 6/2024, Volume 32
  • History, issue 5/2024, Volume 32
  • History, issue 4/2024, Volume 32
  • History, issue 3/2024, Volume 32
  • History, issue 2/2024, Volume 32
  • History, issue 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНО СПИСАНИЕ „ИСТОРИЯ“
  • History, issue 6/2023, Volume 31
  • History, issue 5/2023, Volume 31
  • History, issue 4/2023, Volume 31
  • History, issue 3/2023, Volume 31
  • History, issue 2/2023, Volume 31
  • History, issue 1/2023, Volume 31
  • Contents of Istoriya-History, 2022, vol. 30
  • History, issue 6/2022, Volume 30
  • History, issue 5/2022, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"