"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Защо студентите не учат, а работодателите не дават високи заплати?

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
09-12-2021
in Uncategorized
A A

Доц. д-р Георги Киранчев
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2021-6-2-why

Absract. В статията е разгледано поведението на студентите и работодателите като биматрична игра. С инструментариума на теорията на игрите е доказано в общия случай, че оптималната стратегия на работодателите е да плащат ниски заплати, а на студентите – да не учат или да учат съвсем малко. Тези две стратегии формират равновесие на Наш в чисти стратегии. При доказателствата не са използвани конкретни числа, а единствено правдоподобни допускания за съотношения между използваните параметри. Това генерализира направените изводи в общия случай на висшето образование.
Подобно изследване на въпроса с използване на теория на игрите не е правено.
Keywords: биматрична игра; теория на игрите; висше образование

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailExistential Functions Of Mentalization In Asian Civilizations Default ThumbnailShipyard Crane Modeling Methods Default ThumbnailONLINE AND DISTANCE EDUCATION OF UNIVERSITY STUDENTS IN SPECIAL EDUCATION IN PRACTICAL DISCIPLINES (BRAILLE AND ORIENTATION AND MOBILITY) Default ThumbnailFeatures of Speech Comprehension Training of Children with Autism Spectrum Disorders

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Трансформация в моделите за управление на висшите училища в България – предизвикателства и възможности в дигиталната ера

Next article

Дистанционното обучение в СУ „Иван Вазов“ в Стара Загора през учебната 2019/2020 г.

Next article

Дистанционното обучение в СУ „Иван Вазов“ в Стара Загора през учебната 2019/2020 г.

Емпирично изследване на връзката между присъствието на лекции и изпитни резултати при дигитално обучение на студентите в MS Teams

Kiva: финландската алтернатива срещу училищната агресия у нас

Последни публикации

  • Сп. „История“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „История“, 2024 г.
  • Сп. „История“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 5/2024, година XXXII
  • History, issue 4/2024, Volume 32
  • History, issue 3/2024, Volume 32
  • History, issue 2/2024, Volume 32
  • History, issue 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНО СПИСАНИЕ „ИСТОРИЯ“
  • Сп. „История“, книжка 6/2023, година XXXI
  • History, issue 5/2023, Volume 31
  • History, issue 4/2023, Volume 31
  • History, issue 3/2023, Volume 31
  • History, issue 2/2023, Volume 31
  • History, issue 1/2023, Volume 31
  • Contents of Istoriya-History, 2022, vol. 30
  • BULGARIANS IN THE GULAG: THE CASES OF POLITICAL EXILES NEDIU SAKOV AND PETAR MARINOV
  • History, issue 6/2022, Volume 30
  • History, issue 5/2022, Volume 30
  • History, issue 4/2022, Volume 30
  • History, issue 3/2022, Volume 30
  • History, issue 2/2022, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"