"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Istoriya-History journal
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2019 Брой 27, 2019

Пъзел с над 1500 елемента

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
03-07-2019
in Брой 27, 2019
A A

„Ние сме обикновено общинско средищно училище с необикновени учители и още по-необикновени ученици“, започва разговорът със Снежана Ангелова – директор на ОУ „Пенчо Славейков“ в Димитровград. – Необикновени сме с това, което правим, в името на нашите деца. Може би защото сме много пъстри и цветни, като пролетна дъга – като пъзел с повече от 1500 елемента, които обхващат 713 ученици, техните родители, учителите.“

Всички тук се гордеят, че училището е иновативно. Това е предизвикателството, пред което колективът се изправя миналата година. При планиране на иновативните практики екипът си поставя задачата в начален етап да се въведе проектобазирано обучение с интердисциплинарен подход.

Друго предизвикателство е преходът IV – V клас. Тогава се сменя начинът на преподаване, децата влизат и в пубертета,  а не е тайна, че това е най-трудната възраст и за учителите е предизвикателство да ги приобщят. Чрез индивидуален подход и грижа за всеки ученик екипът залага на това всяко дете да идва с желание на училище, да бъде щастливо през деня и да си тръгва удовлетворено.

Екипът в училището избира легороботиката, която е добра възможност за иновация, след като се допитва до мнението на учениците. Това решение подобрява мотивацията на учениците, вдъхва им увереност. Учителите са убедени, че легороботиката е лост за справяне с предизвикателствата на времето, в което живеем. Тя е свързана с природните науки, които развиват логическото, творческото и критичното мислене. В ОУ „Пенчо Славейков“ вече две години се работи в това направление и учениците изследват заобикалящия ги свят, опознават новите технологии, развиват мисленето си, експериментират. Но най-ценното е, че работят в група – най-малкото по двама, а понякога 4 – 5 ученици в екип програмират и изработват своя робот.

 

Четете повече в бр. 27, 4 – 10 юли 2019 г.   

Your Image Description

Свързани статии:

Основно училище изпраща… студенти С равен достъп до езици и технологии Училище, което търси решения Горският оазис за лесовъден професионализъм

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Поколение XXIРегиониУчилище

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

По-добри резултати на външното в VII клас

Next article

Основно училище изпраща… студенти

Next article
Основно училище изпраща… студенти

Основно училище изпраща... студенти

С равен достъп до езици и технологии

С равен достъп до езици и технологии

Създават бърз тест за хранителни инфекции

Създават бърз тест за хранителни инфекции

Последни публикации

  • Сп. „История“, книжка 2/2025, година XXXIII
  • Сп. „История“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „История“, 2024 г.
  • Сп. „История“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 5/2024, година XXXII
  • History, issue 4/2024, Volume 32
  • History, issue 3/2024, Volume 32
  • History, issue 2/2024, Volume 32
  • History, issue 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНО СПИСАНИЕ „ИСТОРИЯ“
  • Сп. „История“, книжка 6/2023, година XXXI
  • History, issue 5/2023, Volume 31
  • History, issue 4/2023, Volume 31
  • History, issue 3/2023, Volume 31
  • History, issue 2/2023, Volume 31
  • History, issue 1/2023, Volume 31
  • Contents of Istoriya-History, 2022, vol. 30
  • BULGARIANS IN THE GULAG: THE CASES OF POLITICAL EXILES NEDIU SAKOV AND PETAR MARINOV
  • History, issue 6/2022, Volume 30
  • History, issue 5/2022, Volume 30
  • History, issue 4/2022, Volume 30
  • History, issue 3/2022, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"