Философия, година XXI, книжка 3, 2012
СЪДЪРЖАНИЕ / CONTENTS ИСТОРИЯ НА ФИЛОСОФИЯТА / HISTORY OF PHILOSOPHY„True” as a Name of Second Intention in Hobbes/ /José Bonet/ ...
СЪДЪРЖАНИЕ / CONTENTS ИСТОРИЯ НА ФИЛОСОФИЯТА / HISTORY OF PHILOSOPHY„True” as a Name of Second Intention in Hobbes/ /José Bonet/ ...
СЪДЪРЖАНИЕ / CONTENTSАнализ на задачите от националната студентска олимпиада по математика / С. Гроздев / S. Grozdev, В. Ненков / V. ...
СЪДЪРЖАНИЕ / CONTENTS УЧЕНЕ ПРЕЗ ЦЕЛИЯ ЖИВОТ / LIFELONG LEARNINGОбразование за устойчиво развитие – концептуализация и практически измерения / Даниела Димова ...
СЪДЪРЖАНИЕ / CONTENTS СТРАТЕГИИ В ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ПОЛИТИКА / STRATEGIES IN THE EDUCATIONAL POLICYНационална квалификационна рамка на Република България в контекста на Рамката ...
СЪДЪРЖАНИЕ / CONTENTS ЕЗИКОЗНАНИЕ / LINGUISTICSЗа понятията стил и регистър /Михаил Виденов / Mihail Videnov - стр. 295 Отвори пълния текст ...
Letters to the EditorTeaching the Constitution of MatterMaЕ‚gorzata NodzyЕ„ska, Jan Rajmund PaЕ›koОтвори пълния текстEducation: Theory & PracticeEncouraging Higher Level Questioning ...
СЪДЪРЖАНИЕ / CONTENTS ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПАРАЛЕЛИ/ RESEARCH PARALLELSПодходи и модели за изследване на социалната компетентност за целите на психолого-педагогическата диагностика / ...
СЪДЪРЖАНИЕ / CONTENTS НАУЧНА ПОЛИТИКА / SCIENTIFIC POLICYПрогнозиране, форсайт и стратегически изследвания, или Европейската наука в нов социален контект ...
CONTENTSПРИЛОЖНА ЛИНГВИСТИКА / APPLIED LINGUISTICSЕзиково планиране и езиковата политика: стари и нови подходи /Ангел Г. Ангелов / Angel G. Angelov ...
СЪДЪРЖАНИЕ / CONTENTS УЧЕНЕ ПРЕЗ ЦЕЛИЯ ЖИВОТ / LIFELONG LEARNING Защо да учим / Весела Димова / Vessela Dimova - стр. 199 ...
София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5