Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
История
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
История
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Comparative Analysis of Utilizing Popular Intelligent Computer Systems in Education

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-11-2024
в Uncategorized
A A

Dr. Galina Ivanova, Assoc. Prof.
Dr. Aleksandar Ivanov, Assoc. Prof.
“Angel Kanchev” University of Ruse

https://doi.org/10.53656/str2024-5s-5-com

Abstract. Intelligent computer systems have indeed experienced rapid development in recent years. The penetration of artificial intelligence in almost all spheres will certainly change some professions. In the educational sphere for the use of the artificial intelligence are also required new digital competencies and skills that must be mastered by teachers in order to be successfully used for learning and teaching.
А comparative analysis with various indicators of popular intelligent computing systems are made in the report and the possibilities for their use in the educational process are discussed. The results from study of readiness and attitude to use artificial intelligence systems of professors, teachers, students and doctoral students are presented. The results of the survey, which confirm the need to raise awareness of the possibilities of AI and to conduct more practical training to acquire digital competences and skills to use AI in education, are discussed in the paper.
Keywords: intelligent computer systems, artificial intelligence, digital competences, education

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailComparative Analysis of Utilizing Popular Intelligent Computer Systems in Education Default ThumbnailDevelopment and Integration of Audio and Visual Micro-Resources in the Learning Process through the Use of Artificial Intelligence Systems Default ThumbnailRecent Trends and Applications of the Artificial Intelligence in the Education Default ThumbnailImage Generative Programs of Artificial Intelligence and Their Use in Educational Disciplines of Linguistics, Literature, And Arts – The Semiotic Aspects
Етикети: artificial intelligencedigital competenceseducationintelligent computer systems

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Recent Trends and Applications of the Artificial Intelligence in the Education

Следваща статия

Conceptual Model of Training in Remote Virtual Supervision in Social Work

Следваща статия

Conceptual Model of Training in Remote Virtual Supervision in Social Work

Изследване приложимостта на блокови вериги от първо ниво (L1) в система за електронно обучение

Предизвикателства при промяна на платформи за дистанционно обучение

Последни публикации

  • Сп. „История“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „История“, 2024 г.
  • Сп. „История“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНО СПИСАНИЕ „ИСТОРИЯ“
  • Сп. „История“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 3/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 2/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 1/2023, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. История, година xxx, 2022 г.
  • Българите в ГУЛАГ: случаите на политическите емигранти Недю Саков и Петър Маринов
  • Сп. „История“, книжка 6/2022, година XXX
  • Сп. „История“, книжка 5/2022, година XXX
  • Сп. „История“, книжка 4/2022, година XXX
  • Сп. „История“, книжка 3/2022, година XXX
  • Сп. „История“, книжка 2/2022, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"