Огнян И. Комитов
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София
https://doi.org/10.53656/voc23-622vuzd
Резюме. Пандемията от COVID-19 доведе до безпрецедентни промени в различни аспекти от нашия живот, включително физическото и психическото благосъстояние на децата. С прилагането на локдауни, затваряне на училища и ограничения за дейности на открито ежедневието и възможностите за физическа активност на децата са значително нарушени. Тази статия изследва въздействието на пандемията върху физическото състояние на децата и подчертава значението на справянето с този проблем. Разглежда ролята на учителя за постигането на добри спортно-физически и социално-емоционални умения и компетентности.
Ключови думи: учител; ученици; пандемия; физическа активност; социално-емоционални умения; физическо възпитание и спорт