Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
История
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
История
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Practice-Based Learning in Tourism Education

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
22-12-2025
в Uncategorized
A A

Nadezhda S. Kostadinova

St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo

https://doi.org/10.53656/str2025-6-3-pbl

Abstract. The paper’s emphasis is on education in the field of tourism, highlighting active forms of teaching and knowledge acquisition for the sector. The literature review comes to reveal the importance of practicing while learning and outlines a complex of transformative educational methods, researched by contemporary scientists. It also provides the context for the study case presented, specifically the educational practice led by the Department of Tourism at St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Turnovo. The aim of the study is to outline some backgrounds for commencing a process of educational transformation from passive to active learning in the field of tourism as well as to trace the process followed in the University of Veliko Turnovo. The methodology includes qualitative and quantitative analytical approaches. The discussions and results show that one way to properly integrate practice-based learning (PBL) in tourism education is to transform it from a passive to an active approach.  The set of tools for this purpose includes: changed strategy of the academic department; inclusion of practice-pointed courses and activities; integration of on-the-go monitoring procedures.

Keywords: practice-based learning, tourism, education, PBL, passive-active transformation

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailOpportunities and Challenges for the Education of Students with Special Educational Needs in the Digital Environment: The New Normal Default ThumbnailArtificial Intelligence – Assisted Learning in Moodle Default ThumbnailParadigms for Soft Skills Enhancement in Military Healthcare Default ThumbnailEugenics and Euthanasia in Czechoslovakia (1914 – 1945): Historical, Social, and Educational Contexts
Етикети: educationpassive-active transformationPBLpractice-based learningtourism

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Информационната грамотност в дигиталния свят: предизвикателства пред младото поколение

Следваща статия

Чл.-кор. Иван Д. Русев, научен редактор на колективната монография „Стопанска история на българите в Османската империя“: Издирването и представянето на нови исторически извори носи удовлетворение

Следваща статия
Чл.-кор. Иван Д. Русев, научен редактор на колективната монография „Стопанска история на българите в Османската империя“: Издирването и представянето на нови исторически извори носи удовлетворение

Чл.-кор. Иван Д. Русев, научен редактор на колективната монография „Стопанска история на българите в Османската империя“: Издирването и представянето на нови исторически извори носи удовлетворение

Динамика на удовлетвореността от качеството на обучение на студентите от специалност ,,Мениджмънт на недвижимата собственост“ в УНСС

The Role of Higher Education for the Professional Realisation of Students – Problems and Prospects

Последни публикации

  • Сп. „История“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Сп. „История“, книжка 4/2025, година XXXIII
  • Сп. „История“, книжка 3/2025, година XXXIII
  • Сп. „История“, книжка 2/2025, година XXXIII
  • Сп. „История“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „История“, 2024 г.
  • Сп. „История“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНО СПИСАНИЕ „ИСТОРИЯ“
  • Сп. „История“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 3/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 2/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 1/2023, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. История, година xxx, 2022 г.
  • Сп. „История“, книжка 6/2022, година XXX
  • Сп. „История“, книжка 5/2022, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"