Д-р Севдалина Георгиева
Шуменски университет, ДИКПО – Варна
https://doi.org/10.53656/math2021-3-6-vir
Резюме. Предизвикателството да се провежда обучение по математика в електронна среда от разстояние, е условие за търсене на ефективни методи, форми, подходи и платформи за осъществяване на успешен учебен процес. Едно от решенията за реализиране на „виртуален час“ по математика е облачната среда на GeoGebra. В статията са разгледани различни аспекти за прилагане на онлайн платформата GeoGebra в обучението по математика: създаване на интерактивни листове, виртуални класове, онлайн дъска, инструменти за управление на учебен час, осъществяване на контрол и оценка на учебните постижения на учениците. Изследвани и анализирани са нагласите на учителите за използването на онлайн приложенията на GeoGebra в часовете по математика.
Ключови думи: електронно обучение по математика; виртуален час; GeoGebra