Гл. ас. д-р Александър Ранев
Гл. ас. д-р Красимир Костов
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
https://doi.org/10.53656/str2022-2-7-att
Резюме. Статията отразява резултатите от изследване сред студенти III и IV курс от специалност „Социална педагогика“ на Софийския университет. Изследването е осъществено чрез фокус група и анкетно проучване и цели да установи общите нагласи за продължаващо образование и кариерно развитие в социалнопедагогическата сфера. Анализът на резултатите позволява да се очертаят насоки за подобряване качеството на обучение и оптимизиране на учебното съдържание в магистърските програми към тази специалност с цел привличане интереса на повече студенти и удовлетворяване необходимостта от квалифицирани и мотивирани кадри работещи в сферата на социалната педагогика.
Ключови думи: социална педагогика; магистърски програми; нагласи; качество на образование и обучение