Евгения Тополска, Светлана Ангелова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“ – Филиал Враца
Резюме. Настоящата статия представя резултати от проведено изследване на учебно-професионални нагласи, очаквания, комуникативна компетентност и професионална адаптация на стажант-учители относно практическото им обучение. Осъществен е теоретичен анализ на ключовите понятия и е изяснена връзката между тях. Апробирани са три авторски анкетни карти с отчитане на резултатите по петстепенна Ликертова скала. Получените данни ще позволят в бъдеще да се работи по посока на подобряване на практическото обучение на стажант-учителите.
Kлючови думи: учебно-професионални нагласи; очаквания; комуникативна компетентност; професионална адаптация; стажант-учители; практическо обучение
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия