Румяна Неминска
Тракийски университет – Стара Загора
Резюме. В статията се представя научноизследователска саморефлексия върху конструиран модел за преподаване в интеркултурна академична среда и има за цел да анализира личен преподавателски опит, да изведе прагматичните и полезни стратегии, а други да обогати и преформатира. Прави се преглед на спецификата на академичното преподаване. Представя се цялостен модел за интеркултурно обучение, което включва работа с казуси, симулации, изследване на собствени рефлексии и работа с мултимедиен продукт „Играта на цветовете“. Цялостният модел на работа в академична интеркултурна среда е конструиран спрямо спецификата на определена група студенти. Извън тези граници моделът може да има други интерпретации и резултати.
Ключови думи: висше образование; интеркултурно образование
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия