ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ
Стажантската практика – краен етап в университетската подготовка на учители /
Янка Коева – стр. 767
Образование и дигитални медии /
Боряна Иванова – стр. 788
Съотнасяне изпълненията на задачите за когнитивно развитие на Жан Пиаже с показателя за умствена възраст Бине-Търман при ученици със специални образователни потребности /
Милен Замфиров – стр. 795
Влиянието на социалните мрежи върху отношението на учениците към ценности с хедонистична насоченост /
Лилия Лозанова – стр. 806
Семейно ориентиран подход в социалната работа – основания и професионални рефлексии /
Наталия Христова-Михайлова, Мая Чолакова – стр. 814
ДОКТОРАНТСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
Предизвикателствата на съвременното възпитание /
Елисавета Пумпалова – стр. 835
Non-linguistic Factors in Classroom Foreign Language Performance /
Marya Tsvetkova – стр. 848
Устойчивост на резултатите при повторно измерване с тест и отчитане на успеваемостта на учениците след проведена дидактическа технология /
Десислава Тодорова – стр. 871
Педагогическа технология за стимулиране на четирите основни умения – слушане, четене, говорене и писане, формирани в процеса на ограмотяване в първи клас /
Даниел Полихронов – стр. 880
КНИЖНИНА
Диофантови уравнения и системи диофантови уравнения – теоретични аспекти и методическа проекция в началния етап на образование /
Галин Цоков – стр. 891
Една нова книга за педагогическите умения на учителите /
Стойко Иванов – стр. 894
ЮБИЛЕЙ
Доц. д-р Татяна Борисова Ненкова – с любов към науката, студентите и българския език /
Анна Георгиева – стр. 898