Йорданка Николова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Резюме. В статията се разглеждат нормативните документи, свързани с работата с надарени деца, проблемът с диагностицирането и обучението на надарените деца в областта на българския език литература. Изброени са възможностите, методите, средствата и похватите за подобряване на творческата им активност, за задълбочаване и усъвършенстване на знанията и уменията им, за повишаване на самостоятелността им. Предложени са насоки за развитие на интелектуалния потенциал на надарените деца. Разгледана е идеята за използването на информационните и комуникационните технологии в този процес, за участието на родителите в него.Ключови думи: надарени деца; приобщаващо образование; научени уроци и извънкласни дейности.
Ключови думи: надарени деца; приобщаващо образование; научени уроци и извънкласна дейност
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия