Силвия Дачева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“
Резюме. В ежедневието на съвременното общество все по-често се налага употребата на английски език. Изучаването му още от ранна възраст е широко застъпено в образователната система на Република България. Принципът за многоезичие предполага усвояването на минимум два чужди езика сред подрастващите. Тази реалност провокира у автора на текста въпроса за мотивацията сред ученици и родители при избора им на немски езика като чужд в ранна детска възраст. Данните от проведеното проучване биха допринесли за преосмисляне на избора на първи и съответно втори чуждезик от училищните ръководства и учителите по чужд език, от една страна, от учениците и родителите, от друга, и от авторите на учебни комплекси, от трета.
Ключови думи: мотивация; начално училище; немски език; език
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия