Деница Русева, Дарина Кирчева,
Емилия Кожухарова, Марина Борисова
ПГГСД „Николай Хайтов“ – Варна
Резюме. За целите на професионалното обазование интердисциплинарният подход на преподаване е от съществено значение. Връзките между отделните предмети от професионалния и природо-математическия цикъл намират голямо приложение при решаване на практически казуси, провокират креативност, прилагане на придобитите компетентности и мотивират учениците за придобиване на по-нататъшни знания. STEM уроците, като атрактивен метод на преподаване, решават реални казуси и подготвят обучаемите за реализация в реална работна среда. Работата в екип обогатява ученици и учители. А представянето на резултатите от изследването развива презентационни умения у обучаемите.
Ключови думи: професионално образование; интердисциплинарни отношения; STEM метод в областта на професионалното образование; STEM; практически знания; практически умения
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия