Радина Попова
Национална финансово-стопанска гимназия – София
Резюме. В статията е представена реализирана идея на проектобазирано обучение „Превъплъщения“ като механизъм за насърчаване на четенето и елемент от последователно приложена технология за развиване на комуникативните умения в часовете по български език и литература в XI клас чрез обогатяване на ученето с игрови и занимателни елементи и насоченост на взаимодействията към стимулиране на положителни емоционални преживявания и откриване на личностни дарования, което води до усъвършенстване на комуникативните и социалните умения и дава възможност за стимулиране на активността и креативността на учениците посредством творческа дейност и артистични изяви, но и разширява познавателния хоризонт чрез допир до различни исторически фигури, знакови в живота на български писатели, които са част от националния ни канон.
Ключови думи: проектобазирано обучение; развиване на комуникативни умения; инкарнация; игра; артистични изпълнения; стимулиране на положителни емоционални преживявания
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия