Мария Павлова
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София
https://doi.org/10.53656/voc23-553comp
Резюме. Тази научна статия има за цел да представи добри практики, които се използват в часовете, свързани с провеждането на извънкласни дейности – „Училищни медии“. Основават се на иновативни подходи, работа с дигитални инструменти и използване на хибридно обучение. Чрез тези методи се насърчава активното участие на учениците в клуба и в училищния живот, повишават се техните дигитални компетентности и езиковата им култура, подпомага се ориентацията им за кариерно развитие. Развиват се техните комуникативни умения. По време на часовете учениците придобиват опит, който ги подготвя за предизвикателствата на съвременното информационно общество.
Ключови думи: извънкласни дейности; ключови компетентности и компетенции; добри практики; умения; медийна грамотност; дигитални умения; хибридно обучение; работа в екип; културни компетентности; критическо мислене.