Aс. д-р Николай Данев
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
https://doi.org/10.53656/ped2024-7.09
Резюме. Статията представя различни възможности за интегрирането на „Гугъл“ сайтовете като образователен инструмент, както и методически насоки към педагогическите специалисти, които ги използват в своята практика. Акцентът е поставен върху използването на „Гугъл“ сайтовете (Google sites) в традиционното и проектно базираното обучение, като в хода на изследването са представени резултати от ефективността на електронния инструмент. Изследователската цел включва проверка на приложимостта на „Гугъл“ сайтовете в съвременното българско училище чрез дидактически експеримент, наблюдение и анкета, проведени в две паралелки от начален и една гимназиален етап с общ брой ученици 77 през 2024 г.
Ключови думи: Гугъл сайтове, интерактивни методи на преподаване, традиционно обучение, проектно базирано обучение