Гл. ас. д-р Антония Балева,
aс. д-р Надежда Ангелова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
https://doi.org/10.53656/ped2023-4s.09
Резюме. Статията е посветена на актуалния проблем за интегриране на компетентностния подход в образователния процес. В обучението по изкуства придобиването на умения на базата на определени теоретични знания винаги се обвързва с постигането на даден художествен резултат. В настоящия текст се споделя и описва опит, свързан с овладяване, разширяване и практическо приложение на знания за музиката чрез прилагане на проектната дейност, като възможност за формиране и усъвършенстване на професионалните компетентности на студенти от специалност „Графичен дизайн с реклама“.
Ключови думи: музика; графичен дизайн; Л. ван Бетовен; плакат; компетентностен подход; обучение