Христо Христов, Николай Чочев
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“ – Пловдив
https://doi.org/10.53656/math2021-2-7-kac
Резюме. В настоящата работа е изследван процесът на конферентно онлайн обучение чрез т.нар. качествена методология. Приложените методи на изследване са участващо наблюдение, анкетна карта, събеседване и сравнителен анализ. Обучението е проведено по дисциплината „Уеб дизайн“ чрез система на преподаване, включваща конферентна платформа, специализирани уеб източници, дигитални облачни услуги и др. учебни материали.
В статията е обърнато внимание на съществените различия между дистанционната форма на обучение и конферентното онлайн обучение при редовната форма. В нея се дискутират характеристики на качествените методи и конферентното онлайн обучение.
Ключови думи: конферентно онлайн обучение; методи на преподаване; качествени методи.