Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
История
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
История
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Managing the Policy Process: from Legitimacy to Effectiveness and Back

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
08-12-2022
в Uncategorized
A A

Prof. Tatiana Tomova, DSc
Sofia University St. Kliment Ohridski (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/phil2022-04-05

Abstract. The article assumes that the search for legitimacy (politics) and the demand for public governance efficiency and effectiveness (policies) are closely intertwined and cannot be separated either structurally or substantively. The legitimacy of policies is not simply a consequence of the legitimacy of political power, but is created by bringing stakeholders together in the process of policy making and implementing. Therefor policy needs to be managed in order to restrict unpredictability when formulating and implementing collective choices. We argue that the policy initiator should act as policy manager binding the whole process from the idea to the results.
Keywords: policy process; policy process management; legitimacy and effectiveness binding

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailБългарското село между двете световни войни. Социология на престъплението в прозата на Георги Караславов Default ThumbnailПулсометрични критерии за класификация на тренировъчните натоварвания Default ThumbnailВремената на конклузива в плана на неминалото Default ThumbnailФизическата активност като ценност при студентите бъдещи педагози от Софийския университет „Св. Климент Охридски“

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Археологическият запис като информация и ентропия

Следваща статия

Философия на приобщаващото образование и актуални проблеми при реализирането на дейностите по обща и допълнителна подкрепа за личностно развитие на деца и ученици

Следваща статия

Философия на приобщаващото образование и актуални проблеми при реализирането на дейностите по обща и допълнителна подкрепа за личностно развитие на деца и ученици

The Philosophical Foundations of Pedagogy of Informal Education

“Unheimlich Fantastisch – E.T.A. Hoffmann 2022”: The Hoffmann's Year at Staatsbibliothek zu Berlin

Последни публикации

  • Сп. „История“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „История“, 2024 г.
  • Сп. „История“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „История“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНО СПИСАНИЕ „ИСТОРИЯ“
  • Сп. „История“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 3/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 2/2023, година XXXI
  • Сп. „История“, книжка 1/2023, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. История, година xxx, 2022 г.
  • Българите в ГУЛАГ: случаите на политическите емигранти Недю Саков и Петър Маринов
  • Сп. „История“, книжка 6/2022, година XXX
  • Сп. „История“, книжка 5/2022, година XXX
  • Сп. „История“, книжка 4/2022, година XXX
  • Сп. „История“, книжка 3/2022, година XXX
  • Сп. „История“, книжка 2/2022, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"