Мая Гачева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“ (България)
https://doi.org/10.53656/nat2022-5.01
Резюме. Проблемът за оценяването в смесените училища, в които се провежда дуално обучение на два езика и по два вида национални стандарти, е решен успешно в интернационалното училище, обект на настоящото изследване. В статията са сравнени и описани подробно методите, средствата и технологиите за оценяване и съпоставяне на стойностите на резултатите от академичните постижения на ученици, изучаващи природни науки, в частност биология и здравно образование, по българската и калифорнийската
образователна система. Включен е и онагледен с диаграми анализ на получените данни за период от последните три учебни години за два прогимназиални класа – V и VII, и два гимназиални класа – IX и X.
Ключови думи: оценяване по биология; критерии за оценяване; резултати от обучението
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия