Мария Гайдарова
Министерство на образованието и науката, Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
https://doi.org/10.53656/ped2022-4.02
Резюме. В тази статия е представена създадената през 2020 г. авторска Платформа за взаимопомощ на учители и училища, която е достъпна и безплатна за всички училища и педагогически специалисти в страната след регистрация. Възможностите, предоставени от Платформата за взаимопомощ, позволяват на учителите да работят в мрежа и да си сътрудничат с други учители от всяка точка и по всяко време. Разработените ресурси са в следните насоки: иновативни методи в класната стая, STEM образование, коучинг, лидерство, медии, комуникации, пиар и умения на XXI век. Платформата за взаимопомощ е активна от края на 2020 год. и вече има 2200 регистрирани членове – директори и учители, лидери на образователната система в България; споделени са повече от 160 урока.
Ключови думи: образователни платформи; иновативни методи на обучение; електронни образователни ресурси