Гл. ас. д-р Стефан Кинов, доц. д-р Невяна Докова
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград
https://doi.org/10.53656/ped2023-4.03
Резюме. В настоящия доклад представяме проблема за практическото обучение на студенти от бакалавърска програма „Физическо възпитание и спорт“ в условията на дистанционно обучение. За нуждите на изследването е използвана експертна оценка въз основа мнението на учители ментори за подготовката на нашите студенти, демонстрирана по време на спортно-педагогическата им практика в училище. Резултатите са използвани за обратна връзка, насочена към подобряване на практическата подготовка на студентите от специалност „Физическо възпитание и спорт“, както и за изследване влиянието на дистанционното обучение върху нивото на техните практически умения. В проучването взеха участие 17 учители ментори от 13 училища в област Благоевград и от други области в България.
Ключови думи: практическо обучение; експертна оценка; физическо възпитание; учители; обучение от дистанция