Ивайло Асенов
СУ „Св. св. Кирил и Методий“ – Козлодуй
https://doi.org/10.53656/voc21.38int
Резюме. В Средно училище „Св. св. Кирил и Методий“ – гр. Козлодуй, използването на интерактивни методи, и в частност използването на ИКТ за обучение, контрол и оценяване по различни учебни предмети, е една от приоритетните цели през последните няколко години и се реализира от почти всички педагогически специалисти. Настоящата статия представя основно платформите https://learningapps.org/ и https://www.ourboox.com/ като примери за възможностите, които предоставят ИКТ за обучение, оценяване, контрол и самооценка на учениците при реализиране на образователния процес по математика в първи гимназиален етап, както и предложения за използването на други инструменти. Включени са много дидактически упражнения със съответните им URL адреси. Поради спецификата на печатното издание те не могат да бъдат копирани от статията, но могат да бъдат открити на създадения от автора образователен сайт Математика КиМ с адрес https://sites.google.com/view/kim-ia/.
Ключови думи: интерактивни методи; ИКТ; електронни ресурси; обучителни игри; дидактически упражнения