Доц. Екатерина Л. Люцканова,
проф. Веселина Р. Иванова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“
https://doi.org/10.53656/str2024-2-1-pro
Резюме. Настоящото изследване цели да проучи нагласите и отношението на студентите от Шуменския университет, които участват в проект „Студентски практики – Фаза 2“ (2020 – 2023). Идеята на авторите е да се оценят доколко допълнителната практика е възможност за повишаване компетенциите и уменията на студентите в реална работна среда съобразно спецификата на областта на висше образование, професионалната подготовка на учащите се хора, което, от своя страна, би подобрило качеството на висшето образование. Резултатите от анализа на анкетната карта показват/доказват, че проект „Студентски практики“ е опит за подобряване качеството на висшето образование чрез предоставяне на възможности за придобиване на практически опит.
Ключови думи: практическо обучение, практикант, реална работна среда, ментор, академичен наставник
Влезте в системата, за да прочетете пълната статияОтвори пълния текст[/emember_protected