1) гл. ас. д-р Валентина Дянкова, 2 )д-р Милко Янков
1) Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ – Шумен
2) Пловдив
https://doi.org/10.53656/math2023-3-4-dat
Резюме. Авторите се фокусират върху прилагането на смесеното обучение в управлението на знания по „Структури от данни“. Едно от предизвикателствата пред смесеното обучение е да се осигури модел за създаване на интегрирана учебна среда, която гарантира ефективен учебен процес. Целта на разработката е да се идентифицират ключови процеси, роли на обучаемите, учебни ситуации и да се предложи декомпозиране на учебния процес на учебни единици, подлежащи на управление в смесен подход на обучение. В ролята на онлайн компонента за смесено обучение е предложена примерна система за обучение по „Структури от данни“, разработена от авторите и реализираща възможности за учене чрез опит.
Ключови думи: структури от данни; смесено обучение; e-learning; активно учене