Gamification in Universities – Students’ Satisfaction and Assurance of Learning
Prof. Dr. Nadya Velinova-Sokolova
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)
https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.01
Abstract. Modern education systems are facing new opportunities to implement innovative technological solutions in education that promote adaptive learning systems…
Игри, надигравания и изкуствен интелект в университетското обучение по стопанско управление
Проф. д-р Георги Менгов,
проф. д.пс.н. Ирина Зиновиева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.02
Резюме. Тенденцията, генеративният изкуствен интелект (ИИ) да измества заетите от средната класа почти без да засяга най-ниско и най-високо платените работни места, поставя нови въпроси пред висшето образование по стопанско управление…
Leveraging Belbin Role Model and Burtle Test for Enhancing Business Education through Gamification: an Empirical Study
Prof. Sonia Mileva, DSc.
Sofia University “St. Kliment Ohridskiˮ (Bulgaria)
Prof. Dr. Veneta Andonova
Universidad de los Andes School of Management (Colombia)
Dr. Aleksey Potebnya
Sofia University “St. Kliment Ohridskiˮ (Bulgaria)
https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.03
Abstract. This study explores how gamified learning experiences, combined with team role performance (e.g. Belbin’s team role model) and player motivation profiles (e.g. Bartle test) can enhance feedback skills among students in entrepreneurship education…
Gamification in Marketing Education: a Game for Learning about Consumer behavior in Retail
Rumen Petkov
Sofia University “St. Kliment Ohridskiˮ (Bulgaria)
https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.04
Abstract. Gamification has emerged as a powerful tool in education, especially in disciplines like marketing, where practical application of knowledge is essential…
Използване на геймификация при неформално обучение на ученици за създаване на навици, свързани с устойчивото развитие
Проф. д.ик.н. Невяна Кръстева,
ас. Емил Георгиев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Доц. д-р Нора Маджар
Университет на Кънектикът
https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.05
Резюме. Проучването има за цел да изследва въздействието на геймифицирана среда за неформално обучение върху мотивацията и ангажираността на учащите се и създаване на навици, свързани с устойчивото развитие…
Учене чрез игра – изграждане на предприемачески и лидерски умения в ранна детска възраст
Доц. д-р Ия Петкова, доц. д-р Иван Ангелов
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.06
Резюме. Ранното детство е критичен период за развитието на основни житейски умения, включително ориентиране в непозната среда, вземане на решения, поемане на риск, комуникация, поставяне на цели, организиране, контрол…
Игри в обучението („Пътеводител на университетския стопаджия“)
Проф. д.с.н. Цветан Давидков
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.07
Резюме. При проучване върху практиката на университетски преподаватели за използване на игри в обучението (135 изследвани лица; януари – февруари 2024 г.) се получи следният любопитен резултат: 18% от колегите не използват в обучението игри (вкл. игрови елементи); 15% твърдят, че използват, но рядко и ограничено…