СЪДЪРЖАНИЕ на брой 7/2019
ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ
Модел на работа в интеркултурна среда (Научноизследователска саморефлексия) /
Румяна Неминска – стр. 919
Художествени проекции на социалнопедагогическото познание: случаят Рубен Гайего /
Веска Гювийска, Николай Цанков – стр. 936
Risk Factors for Early School Leaving in Bulgaria /
Elena Lavrentsova, Petar Valkov – стр. 946
Концепти за професионално-практическата подготовка на стажант-учители /
Евгения Тополска, Светлана Ангелова – стр. 963
Verification of Accumulative Frame System in Programming Training /
Silvia Gaftandzhieva, Rositsa Doneva – стр. 982
За мотивацията при избор на немски език като чужд в начална училищна степен /
Силвия Дачева – стр. 994
ИСТОРИЯ НА ПЕДАГОГИКАТА
Приноси на Елка Петрова за българското образование (100 години от рождението на проф. д.п.н. Елка Петрова) /
Йордан Колев – стр. 1003
ЧУЖДЕСТРАННИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
The Problem of Multilingual Education (Yakut Experience) /
Anzhelina Koriakina – стр. 1011
The Pre-School Children’s Ability to Express their Emotions as a Predictor of Mother-Child Conflict /
Ceyhun Ersan – стр. 1017
КНИЖНИНА
Своеобразен връх в методиката на обучението по български език в началните класове /
Маргарита Георгиева – стр. 1029
Измерения на контролната дейност в образованието /
Траян Попкочев – стр. 1032
Насоки за приобщаване на маргинални семейни общности в образователните институции /
Емил Бузов – стр. 1037
„Eзикът на педагогиката“ – съвременната сократистика на Пламен Радев като обективна перспектива /
Николай Цанков – стр. 1039