Даниела Христова, Таня Сребрева, Веселина Георгиева
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас
https://doi.org/10.53656/voc22-364inte
Резюме. Целта на тази статия е да представи как интердисциплинарните връзки в предметите (природни науки, математика и информационни технологии) в I клас допринасят за формирането и развитието на някои ключови компетентности у учениците в началното образование. Представеният урок съчетава работата на различни педагогически специалисти, които едновременно прилагат разнообразни методически средства в класната стая. Интегрираното обучение, като иновативна практика, има изключителна роля в педагогическия процес в началното училище. То оказва положително въздействие върху повишаването на качеството на образованието на малките ученици.
Ключови думи: интегрирано обучение; ИТ; математика; природни науки