Лилия Кисьова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Резюме. Основната цел на тази статия е да покаже необходимостта от допълнително обучение на учителите в общообразователните училищата, като основната тема е как да се работи с деца със специални образователни потребности (СОП). Присъстват изследвания и анализ на нормативната база за обучение на учители в училищата по темата за приобщаващото образование. Основните задачи, които си поставяме, са представянето на резултатите от проучване, в което се разглежда необходимостта от обучение на учителите как да работят с деца със СОП. Статията завършва с отделяне на заключенията от изследването и препоръки за практическо приложение.
Ключови думи: обучение за учители; общообразователно училище; преподаватели на пълно работно време; деца със специални образователни потребности
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия